Sobotní úklid na Route 66
2.5.
21.5.
VELKÁ MOTORISTICKÁ JÍZDA PO ROUTE 66

Už od roku 2008 každoročně projíždíme nejslavnější silnici světa Route 66 - a rok 2024 nevyjímaje :). I s třídenním bonusem do San Francisca!
CHICAGO - LOS ANGELES - SAN FRANCISCO.

1.11.
17.11.
EXOTICKÁ SEVEROVÝCHODNÍ BRAZÍLIE

Ze Salvadoru až do Belému -  pláže, vnitrozemí, písečná poušť s lagunami, historická města, delta Amazonie.....

Sobotní úklid na Route 6610.09.2016

MORIARTY - ALBUQUERQUE 49 mil (79 km)
Nejkratší etapa na mé cyklistické cestě po Route 66. Vzhledem k tomu, že rozsáhlé a liduprázdné plochy Nového Mexika ne vždy poskytují prostor k přenocování, je třeba vzdálenosti jednotlivých úseků cesty upravit podle konkrétních možností.
Takže jsem absolvoval takovou odpočinkovou jízdu, kterou mi však velmi příjemně zpestřil americký cyklista, který si na mě počkal před městem Albuquerque, aby mě zhruba 20 mil doprovázel. Řeknu vám, měl jsem co dělat. Pán důchodového věku, který na svém 50 let starém galuskáči najezdil už přes sto tisíc mil, byl opravdu ve skvělé formě!
Brzký příjezd do cíle jsem využil k návštěvě cyklistického servisu, kde jsem nechal lehce seřídit své "juvacyklo", které jede opravdu skvěle, ale občasná údržba samozřejmě nikdy nemůže uškodit!
Dnes trávíme noc v Enchanted Trails RV Parku přímo na Route 66, kam nás pozvala paní Vickie Ahcraft, kde vlastní sbírku unikátních historických obytných přívěsů. A v jednom z nich budu spát i já...

ALBUQUERQUE - GRANTS 70 mil (113 km)
Po příjemné noci v útulném historickém přívěsu v Enchanted Trails poblíž Albuquerque jsem zostra vyrazil k dalšímu cíli. Ráno foukal mimořádně silný vítr, ale naštěstí v podobném směru, takže se žádná "přetlačovaná" nekonala. Alespoň někdy :)
Jediné, co mě dnes řádně brzdilo, byly defekty. Jeden hned ráno, ještě před výjezdem, další dva během prvních pětadvaceti mil. Na vině tentokrát nebyly drátky, hřebíky ani jiný nepořádek u cesty, ale poctivě sjetý plášť. Takže jsem nasadil rezervní kus - a vše bylo OK.
Včera večer jsem dostal pozvání od aktivistů z okolí města Grants, kteří v sobotu dopoledne čistili Route 66 v úseku mezi vesničkami Villa de Cubero a San Fidel. Pro všechny účastníky pak byl v místní misijní škole uspořádán společný oběd, kterého jsme se velmi rádi zúčastnili (i když jsme neuklízeli :) )
Jen tak mimochodem: Mám za sebou přesně 20 dní jízdy a 10 etap mi zbývá do cíle. Můj cyklistický tachometr ukazuje 1518 zdolaných mil, takže z celkových předpokládaných 2340 mil mě čeká ještě 822.
Tak jdeme na to!

P.S.
Na pondělí chystá náš filmový štáb další reportáž, určitě se dívejte!

Zde jsou linky na reportáže minulé:

První díl
Sedmý díl
Osmý díl

Devátý díl

Pokud moji cyklistickou jízdu po Route 66 chcete sledovat on-line na počítači, zde je link na speciální " gps tracker", za který děkuji společnosti OniSystem: https://goo.gl/cu4vqV.